Имя: Ivan Пол: Мужчина Страна: нет инф. Город: нет инф. Пользователь №: 1 Группа: Администраторы ICQ номер: 405232843 Регистрация: 01.09.2009
У цій статті я надаю структуровану інформацію, якщо ви хочете навчитися отримувати відвідувачів (трафік) з пошукових систем на свої сайти. Тобто, основ SEO мистецтва. Основним джерело відвідувачів для більшості сайтів є пошукові системи (Google, Yandex, Yahoo). Всі ми знаємо їх адреси і користуємося ними. У багатьох бажаючих навчитися розкручувати сайти виникає резонне запитання: «А як же отримувати-то відвідувачів через них?» Написаний нижче матеріал покликаний допомогти новачкам врубился в основи, зрозуміти головні принципи. Теоретично можливо, що деяка інформація може застаріти - змінюються алгоритми роботи розвідувачів, змінюються алгоритми оптимізації. Але загальні принципи все-таки є і саме з їх вивчення і розуміння належить почати вивчення. Поїхали? Згадайте, як ви самі користуєтесь різними поисковик: 1) Уводьте цікавить вас запит (ключове слово). 2) Дивіться в результати пошуку. Частіше за все - не далі першої сторінки. 3) Клікайте по зацікавливших вас сайтах.
Підсумок: для того, щоб отримувати відвідувачів з пошукових систем, потрібно, щоб сайт фігурував в результатах пошуку. І, бажано, хоча б на першій сторінці. Наступне логічне запитання: «А як же зробити так, щоб сайт потрапив на першу сторінку результатів пошуку по какому або запиту?» Відповідь полягає в магічному слові - «SEO». У перекладі на наш: оптимізація під пошукові системи. Потрібно виконати комплекс дій, в результаті яких поисковик зрозуміє, що така-то сторінка нашого сайту відповідає такому-то запитом і цю сторінку слід показувати в результатах пошуку по цьому ключовому слову. Отже, перше, з чим потрібно ознайомитися - це професійні терміни. Без їх знання у вас буде виникати маса зайвих питань.
Знання факторів, на які дивляться пошуковики - потужне зброя: 55 факторів ранжирування - досить великий список факторів, що впливають на місце сайту у видачі по тому чи іншому кейворду. Приступаючи до внутрішньої оптимізації сайту: Робота з ключовими словами - як сказати пошуковикy, що таку-то сторінку потрібно пхати вище по такому-то запиту. Про оптимізацію важливих мета-тегів: Все про теге Title, Все про теге Description; І про ключові слова: Підбір ключових слів, Аналіз конкуренції ключових слів Також не забудьте, що домен теж відіграє важливу роль: Домен з точки зору SEO Після внутрішньої оптимізації сайту необхідно впритул зайнятися зовнішніми чинниками - довести пошуковій системі, що нашому сайту можна довіряти і потрібно піхать десь вище в результатах пошуку. Одним з основних способів докази є нарощування посилальної маси сайту. Чим більше якісних сайтів посилаються на наш сайт, тим пошуковик вважає його якісніше. 1.)Google PageRank по поличках 2.)Основні типи посилань і способи їх отримання 3.)Реєстрація в каталогах 4.)Фактори, що впливають на Вага Посилання 5.)Як збільшити ТИЦ для Яндекс.ру Всі вище вказане- всього лише основи. Щоб стати гуру пошукової оптимізації - необхідно знати досить багато дрібниць, нюансів, мати досвід. Головне - мати працюючу голову, а правильні думки зазвичай приходять туди автоматично. Посилання вище - це зовсім не всі статті з цього блогу, безліч інших постів ви можете знайти, клікнувши на інші рубрики.